Extreme Digital a LG servis = pohroma v podobě několika měsíců reklamace nefunkční TV která stále nefunguje

16.01.2023 12:56

Tento článek bude o mé hrozivé zkušenosti s eshopem Extreme Digital a servisem LG po koupi OLED TV v eshopu Exterme

Digital.

Jen ve stručnosti co vás v tomto článku čeká. Dozvíte se že ani po třech reklamacích a více než třech měsících doma nemám funkční TV. 

23.9 2022 jsem si v eshopu Extreme Digital nebo také edigital.cz koupil LG OLED TV s cenou 22 000Kč 

29.9. 2022 jsem obdržel sdělení že mi TV posílají 

3.10. 2022 jsem TV obdržel a hned ji vybalil a zapojil. Bohužel jsem zjistil že je TV nefunkční. U TV se rozsvítí dioda signalizující zapnutí do zásuvky TV ale nejde zapnout. Na stisk napájecího tlačítka reaguje probliknutím pohotovostní diody ale to je vše co se stane, na zapnutí pomocí dálkového ovladače reaguje stejně. 

6.10 2022 jsem TV reklamoval, natočil jsem jak se závada projevuje (že TV nejde zapnout) a toto jsem popsal také v textové podobě

11.10 2022 si TV vyzvedl kurýr kterého poslal eshop a TV odvezl zpět eshopu

Tady zminím že ehop pochází z maďarska ale má české stránky www.edigital.cz na kterých jsem TV kupoval. Novou TV mi dopravovali z maďarského skladu a po každé její reklamaci ji také kurýr odvážel zpět do maďarského servisu. 

24.10 2022 mi TV přišla z první reklamace a po jeji vybalení a zapnutí do zásuvky jsem zjistil že TV stále nejde zapnout a závada tedy nebyla odstraněna. Na protkolu ze servisu který byl v maďarském jazyce bylo uvedeno že je TV funkční. 

Po této první reklamaci jsem doma náhodně zjistil že když se po zapnuti TV do zásuvky dotknu její obrazovky tak so obrazovka zapne (daří se mi to nasimulovat 1 z 10 pokusů), tedy jednou cca na 5s se obrazovka zapla s tím že po dalším letmém doteku na obrazovku se opět vypnulaa šlo z toho poznat že TV má fyzický poblém nejspíše s tzv. studeným spojem. Tento jev se mi podařilo ještě párkrát zopakovat a mám ho také natočený. Toto jsem prodejci popsal, poslal video ve kterém jde tato porucha vidět a vyžádal si další reklamaci.

Ještě před vyžádáním další reklamace u eshopu edigital.cz jsem kontaktoval LG servis v česku s emailem lgcarecenter@lge.com

Chtěl jsem vysvětlení jak je možné že servis tvrdí že je TV OK dyž u mě zapnout nejde. Dosatl jsem odpověď že doporučuji uplatnit reklamaci u servisu. Na můj dotaz jestli by nemohli poslat servisního technika ke mě domu protože nehodlám jet s pokaženou TV do servisu mi ani neodpověděli. 

Pod emailem byl podepsán nějaký Marek Vasilev

4.11 2022 si kurýr tedy opět vyzvedl TV na druhou reklamaci. 

25.11 2022 mi TV přišla z druhé reklamace. V protkolu servisu bylo uvedeno že u TV byla vyměněna základní deska. TV ale stále vykazuje naprotso stejnou závadu kterou je nemožnost TV zapnout. 

 

1.12 2022 si kurýr vyzvedl TV k třetí reklamaci, uvedl jsem že chci video důkaz že u nich TV funguje. Tento důkaz mi ale ani servis ani eshop neposkytl.

23.12 2022 mi TV přišla ze třetí reklamace. 

Po svátcích jsem ji vybalil a zjistil že je TV stále neopravená a nefunkční. Tentokrát se už ani neobtěžovali přidat protokol ze servisu. 

Musím říct že je nepříjemné narazit na šmejdy kteří si z vás jen dělají legraci a vý doma máte stále jen  nefunkční TV.

eshopu edigital.cz jsem oznámil že odstupuji od kupní smlouvy a že chci vrátit peníze. Na to mi napsali že TV je v pořádku a dopuručují kontaktovat servis v Česku.