Fotolab a jeho služby

10.12.2014 11:29

Zdravím,

 

Dnes jsem se rozhodl napsat něco málo o Fotolabu a jeho "úžasných" službách.

Nic obsáhlého psát nebudu tak přejdu hned k věci. 

Dne 18.11 2014 jsem si online objednal v tom jejich programu prdodukt Velké formáty a fotoobrazy s rámem.

Tak jsem zadal objednávku na fotku v rámu o rozměrech 40x60cm. Za fotku si účtovali 300Kč za rám dalších 600Kč. 

Nutno dodat že těch 600Kč neni jen za dřevěný rám ale je to i za to že fotka je vytištěna na dejmetomu materiálu podobnému sololitu, fotografie není zasklená. Kvalita tisku i rám jsou v pohodě ikdyž jsem si rám představoval poněkud bytelnější. Kvalita tisku je v poho jen je možná trochu tmavší než jak vypadá na monitoru PC.

No a teď to hlavní s čím mě Fotolab zklamal. Je to jeho dodací lhůta! Poté co jsem 18.11 zadal objednávku tak mi po 4 pracovních dnech to je 24.11 přišel email ve kterém jsem čekal že se dočtu o tom že si fotku můžu vyzvednou na prodejně dm drogerie kde jsem si ji nechal zaslat ale ouha v tomhle jsem se pletl! V emailu jsem se dočet že fotografie je sice hotová ale že si fotografii budu moct vyzvednout za 7 pracovních dní. Nevím jestli fotolab používá k přepravě koňskou drožku nebo pěšího poslíčka, v každém případě je to dodaci lhůta naprosto neúměrně dlouhá za to kolik za onen produkt chtějí! K tomu ještě nejsou ani schopni poslat email či sms o tom že už zboží na prodejnu dorazilo! Prostě si to musíte zpočítat a doufat že tam ta zakázka již je. Toť asi vše ke službám Fotolabu, za mě už nikdy více, této hlemýždi firmě už nehodlám obětovat jedinou svojí korunu :).