Magyar változat - Extreme Digital és LG szolgáltatás = katasztrófa több hónapos panaszok formájában egy még mindig nem működő tévé miatt

15.02.2023 10:31

Ez a cikk az Extreme Digital e-shoppal és az LG szolgáltatással kapcsolatos szörnyű tapasztalataimról fog szólni, miután OLED TV-t vásároltam az Digitalis Exterme e-shopból

Csak egy rövid összefoglaló arról, hogy mi vár rád ebben a cikkben. Meg fogja tanulni, hogy még három panasz és több mint három hónap után sincs otthon működő tévém.

2022. szeptember 23-án vásároltam egy LG OLED TV-t az Extreme Digital e-shopban vagy az edigital.cz oldalon 22 000 CZK áron.

29.9. 2022-ben kaptam egy üzenetet, hogy küldenek egy tévét

3.10. A tévét 2022-ben kaptam, azonnal kicsomagoltam és bedugtam. Sajnos rájöttem, hogy a tévé nem működik. A TV-n lévő LED világít, jelezve, hogy bedugták a TV-aljzatba, de nem lehet bekapcsolni. A bekapcsoló gomb megnyomásakor a készenléti dióda felvillanásával reagál, de csak ennyi történik, amikor a távirányítóval bekapcsoljuk, akkor is ugyanúgy reagál.

2022.10.06, reklamáltam a TV-t, lefilmeztem, hogyan jelentkezik a hiba (hogy nem lehet bekapcsolni a TV-t) és ezt szöveges formában is leírtam

2022.10.11 a TV-t az e-shop által küldött futár átvette és a TV-t visszavitték az e-shopba

Itt megemlítem, hogy az ehop Magyarországról származik, de van egy cseh weboldala: www.edigital.cz, ahol a tévét vettem. Az új TV-t magyar raktárból szállították hozzám, és minden reklamáció után a futár vissza is vitte a magyarországi szervizbe.

2022. október 24-én kaptam meg az első reklamációból származó TV-t, és miután kicsomagoltam és bedugtam a konnektorba, azt tapasztaltam, hogy a TV-t továbbra sem lehet bekapcsolni, ezért a hibát nem sikerült elhárítani. A szolgálat magyar nyelvű jelentése szerint a tévé működőképes.

Az első panasz után véletlenül otthon jöttem rá, hogy amikor a konnektorban lévő tévé bekapcsolása után megérintem a képernyőt, a képernyő bekapcsol (10 próbálkozásból 1-et sikerül szimulálni), azaz egyszer kb 5 másodpercre a A képernyő bekapcsol, de egy újabb röpke érintés után a képernyő ismét kikapcsolt, és ebből egyértelműen kiderült, hogy a TV-vel fizikai probléma van, valószínűleg az úgynevezett hidegkapcsolattal. Sikerült még néhányszor megismételnem ezt a jelenséget és le is filmeztem. Ezt leírtam az eladónak, küldtem egy videót, amin ez a meghibásodás látható és újabb reklamációt kértem.

Még mielőtt újabb panaszt kértem volna az edigital.cz eshopban, felvettem a kapcsolatot a csehországi LG szervizzel az lgcarecenter@lge.com e-mail címen.

Magyarázatot szerettem volna, hogy lehetséges, hogy a szerviz azt állítja, hogy a TV rendben van, de nem tudom bekapcsolni. Azt a választ kaptam, hogy javaslom a panasz benyújtását a szerviznél. Nem is válaszoltak a kérdésemre, hogy tudnának-e házhoz küldeni szervizt, mert nem akarok elromlott tévével a szervizbe menni.

Az e-mailt egy bizonyos Marek Vasilev írta alá

2022.11.4-én a futár ismét felvette a tévét a második reklamáció alkalmával.

2022.11.25-én a második panaszból érkezett hozzám a TV. A szerviznaplóban az szerepelt, hogy a TV alaplapját cserélték. De a TV továbbra is pontosan ugyanazt a hibát mutatja, ami a TV bekapcsolásának képtelensége.

2022. december 1-én a futár felvette a tévét a harmadik panaszra, közöltem, hogy szeretnék videós igazolást, hogy a TV működik velük. Ezt a bizonyítékot azonban sem a szerviz, sem az e-shop nem szolgáltatta számomra.

2022.12.23. Megkaptam a TV-t a harmadik panaszból.

Az ünnepek után kicsomagoltam, és rájöttem, hogy a tévé még mindig javítatlan és nem működik. Ezúttal nem is vették a fáradságot, hogy hozzáadják a szerviznaplót.

Azt kell mondanom, hogy kellemetlen olyan szemétládákkal találkozni, akik csak gúnyolódnak, és még mindig csak elromlott tévéd van otthon.

Tájékoztattam az edigital.cz eshopot, hogy elállok az adásvételi szerződéstől, és szeretném visszaadni a pénzt. Azt írták nekem, hogy a TV rendben van, és azt javasolják, hogy vegye fel a kapcsolatot a csehországi szervizzel.