Pražská Plynárenská a.s. - dodavatel energii ze kterého zešedivíte

16.01.2023 16:12

Pražská plynárenská a.s.

je dodavatel energii se kterým mám hroznou zkušenost, tedy mí rodiče kterým jsem se staral o komunikaci s těmito neschopnými dodavateli. A jaké jsou tedy mé zkušenosti potažmo mých rodičů s Pražskou plynárenskou? 

Začalo to na podzim roku 2021 kdy rodičům Bohemia energy ukončila smlouvu na dodávku elektřiny a následně spadli pod tzv. dodavatele poslední instance kým byl u nás ČEZ. Tak jsme se začali poohližet po novém dodavateli elektřiny a rozhodli jsme se pro pražskou plynárenskou. 

29.10 2021 jsem jim poslal první email s dotazem jestli k nim můžeme přestoupit na co jsme obdrželi email že se do 5 dni ozvou. 

10.11 2021 poslali další email že na mě nezapomněli a že průměrná doba vyřízení dotazu je 5 dní. 

23.11 2021 k tomuto datu jsem nedostal žádnou písemnou odpověď tak jsem volal na infolinku kde jsem  se po 40 minutách čekání dostal k operátorovi se kterým jsem se dostak k tomu že mi poslal návrh smlouvy na email

Žádal jsem smlouvu s fixaci na 2 roky. Obdržel jsem návrh smlouvy kde jedna část byla s fixací a druha na dobu neurčitou. Po mém dotazu proč je jedna část na dobu neurčitou jsem obdržel odpověď že je vše v pořádku a základ je na dobu neurčitou a dodatky s fixací ceny. 

Smlouvu jsem tedy v následujícím dni vyplnil a odeslal. 

13.12 2021 mi přišel email ve kterém mi bylo potvrzeno že jsem nyní pod Pražskou plynárenskou

Mám za to že hned po přestupu k PP jsem zjistil že nová smlouva je na dobu neurčitou a ne s fixaci tak jak jsem to chtěl což jsem reklamoval. 

13.1 2022 mi přišel email že vše bude napraveno

vzpomínám si že v polovině ledna jsem opět volal na infolinku a čekací doba byla opět přes půl hodiny.

27.1 2022 mi přišel email s oznámením že mi navyšují cenu silové elektřiny o cca 170%.

4.2. 2022 jsem opět reklamoval to že je smlouva v jejich zákaznickém portálu hlášena jako smlouva na dobu neurčitou. 

17.2 2022 jsem dostal informaci že chyba byla napravena a mám smlouvu na dobu určitou s fixací ale nyni již řádně navýšenou. 

20.5 2022 další email s navýšením silové elektřiny o dalších pár desítek %. 

7.6 2022 jsem poslal výpověď o dodávkách elektřiny. 

20.6 2022 jsme obdrželi vyúčtování ve kterém byla uvedena špatná cena elektřiny hned od začátku smluvy což jsem reklamoval. 

22.7 2022 mi bylo potvrzeno že reklamaci uznávají.

21.11 2022 jsem poslal email s dotazem jak to vypadá s mou reklamací.

23.11 2022 jsem obdržel opravný doklad ve kterém nám bylo sděleno že máme nárok na přeplatek ve výší přes 6000Kč se splatnosti 2.12 2022

24.11 2022 mí rodiče přeplatek obdrželi na účet.

 

Pokud chcete s dodavatelem elektřiny řešit půl tuctů problému během jednoho roku tak k Pražské Plynárenské běžte jinak se jim vyhněte.