Přeložený text s autorem díla Pískoviště ("The Sandpit") který vystupuje v diskuzi pod nickem SAM.

13.03.2010 08:57

The Sandpit from Sam O'Hare on Vimeo.

 

Přeložený text s autorem díla který vystupuje v diskuzi pod nickem SAM.

Aero Ředitel / VFX umělce Sam O'Hare dokončil krátký film, pískoviště, že jsme velmi potěšeni, že mohli s vámi podělit. Tato krátká je inspirována filmy jako Koyaanisqatsi (opravdu, to není v pravopisu?), A time-lapse naklonění posun fotografie. Kliknutím zobrazíte pískoviště. (Pro nejlepší prohlížení, kontrolu a HD sledovat v celoobrazovkovém režimu.) 

 

Po jeho sledování, jsou tam 2 bezprostřední otázky: "Jak to udělal, že ?!?!" a" co je to hudební skladby? "No, 2. otázku, kterou jsem si odpovědět sám, bývalý, budu muset Sam vysvětlit ....Původní hudba je podle Human, co-napsaný Rosi Golan a Alex Wong. Kus byl vytvořen pro a inspirovaný filmem. Produkční tým Human byly naprosto úžasné a nesmírně užitečná.Nesmírné díky Marc Altschuler, Lauren Bleiweiss, Frank Reagan, a Mike Jurasits, stejně jako neuvěřitelně talentovaný Rosi Golan a Alex Wong.

Ok ... teď na "jak na to." Pro to, Sam O'Hare připojí mě!

ME: Ahoj Sam!

SAM: Ahoj Sara.

ME: Mám pocit, Stephen Colbert. To je vzrušující. Můj první rozhovor blog-osphere!

SAM: Mám se bát?

ME: (si myslí) Možná. Anywho ... Jak jste se střílet pískoviště?

SAM: To je záběr na Nikon D3 (a jeden záběr na D80), jako série fotek. Použil jsem své Tamron 17-50mm f / 2,8 a Sigma 50 do 150 mm f/2.8 objektivy pro všechny tyto záběry. Nejvíce byly natočeny v 4fps plodin v režimu DX, což je nejrychlejší D3 mohla nepřetržitě vypsat na paměťovou kartu. Čluny měl pomalejší frame rate a noční záběry použité expozici až dvě sekundy každý. Fotoaparát má ve skutečnosti automatické odříznutí od 130 záběrů, takže na delší záběry jsem počítal každé kliknutí a rychle uvolní a re-stiskl spoušť po 130, aby střelbu.

ME: To musí být hodně fotografie!

SAM: Já střílel přes 35.000.

ME: Do prdele.

SAM: Bez legrace.

ME: Jak jste se zachytit mini vypadat?

SAM: Já jsem některé počáteční zkoušky chvíli zpět pomocí pronajatého 24 mm Tilt-Shift objektivu, který je standardní způsob, jak toho dosáhnout. Nicméně, po mém testování jsem zjistil, že se mnohem větší smysl dělat v tomto smyslu v poště, spíše než v neveřejném zasedání. Střelba naklonění-shift vyžaduje stativ, protože je velmi těžké stabilizovat později, a dává menší pružnost v konečné podoby. Jsem se rozhodla natočit to na normální objektivy, který dovolil mi možnosti v hloubce ostrosti a zastřelil hnutí v post. Použil jsem stativ pro noční záběry, a my Gorillapod (což je mnohem více přenosné), kde je to možné, ale mnoho míst-jako visí přes okraj střechy nebo přes mezeru v oplocení na mostě - musel být zastřelen rukourozhodl, a nevyhnutelné zakolísání odstraněny poté.

ME: To zní docela pořádné.

SAM: Hm, jistý?

ME: Jak dlouho se zastřelit?

SAM: Celé natáčení byl dokončen v roce 5 dnů a dva večery, během nejteplejší týden v srpnu 2009. Mnoho poděkování patří všem lidem, kteří mi dali přístup k střechy, přístřešky a střílet z balkonů.

JÁ: Takže vy sedíte s 35.000 fotografie. Já bych pravděpodobně Panna-nepořádek přetížení a potřebujete piva ... Ale to, co jsi udělal?

SAM: Zpočátku jsem měl pivo.

ME: Dobrý člověk.

SAM: záběry byl natočen jako surový NEFs, které jsem organizovaný a barevné tříděné v Adobe Lightroom. Vždycky jsem střílet syrové, protože vám tak větší volnost při třídění. Tyto pak byly výstup jako 720p jpg sekvence a rychle se stabilizovala udělat počáteční upravit. Jakmile byla většinou editovat zamčené všechny závěrečné záběry byly re-výstup v plném rozlišení 2800px, pásy, stabilizovaný a vliv stupni volnosti a pohybu přidána Eyeon Fusion, pomocí Frischluft Lenscare. I výstup na konečné záběry 1080p. Ačkoli většina záběrů zůstat u základního Tilt-Shift efekt, některé se zaměřují vleky, nebo složitější hloubky kamínek byl vybudován spolu s barvou práce, které umožní budov vypadnout z zaměří vedle in-zaměření terénu. To by nebyla možná, kdybych střílel používat čočky naklonění posun na fotoaparátu, který funguje nejlépe s relativně ploché krajině. New York City není nic jiného než plochý!

ME: A vy jste to všechno sám?

SAM: post? Jo. Je to dobrá zábava. Měl jsem pomoci od mých přátel Mary Joy Lu a Alex Catchpoole na Tanq vyhledání všech míst, a vy s tím pomohl, moc ... A vy se také vedou o mě dokončit co nejdříve.

ME: Jsem příjemně panovačná.

SAM: Tak nějak.

ME: hudební skladby je úžasná ... Jak k tomu došlo? Kuřecí před vejce?

SAM: Ke konci tohoto procesu jsem se přiblížil lidská poskytovat hudbu pro kus, a jsou velmi štědře věnoval svůj čas vyrobit krásné zvukovou stopu pro film. Zachycuje pocit z filmu krásně.Chtěl jsem sledovat mluvit s tím, co to je zkušenost mnoha rytmů, luštěniny a nálady městských a kompozice, zejména vrchol, to krásně. Zpěv a tempo příběhu přidat na kus, a opravdu pomáhají čerpat vás to.

ME: Aniž bych se příliš diletantský-fartsy, co vás inspirovalo, aby tento film?

SAM: Vždycky jsem milovala time-lapse záběry, a hlavně filmy jako Koyaanisqatsi, která vám umožní podívat se na člověka prostory různými způsoby, a čerpat srovnání modelů v různých měřítcích. Také se mi líbila naklonění-shift vzhled tvorby velkých scén cítí malý, a chtěl, aby film s touto technikou v New Yorku jako její předmět.

ME: Díky moc, Same. Pískoviště je opravdu krásná, a tak jsme rádi, že jste jako součást rodiny Aero Film.

SAM: Jsem rád, že jsem tady! Jsem opravdu rád, že se vám líbí film, měl jsem spoustu legrace dělat to.