Recenze poskytovatele internetu 365internet - stále mi dluží přes 4000Kč

03.01.2023 13:12

365internet

je poskytovatel internetu u kterého jsem měl zřízený internet po dobu několika let. Na podzim roku 2022 se však ukázalo že firma neplatila své závazky společnosti cetin (dlužila této splečnosti peníze za které dostával od cetinu kapacitu internetové sítě) tak jsem se rozhodl že od tohoto nepoctivého poskytovatele odejdu. K mé smůle to bylo ani ne měsíc poté  co jsem 365internet zaplatil za internet na rok dopředu. Po té co jsem 1.11 2022 přestoupil pod jiného poskytovatele internetu mi bylo oznámeno že mi 365internet vratí přeplatek cca  4000Kč. No a jak už asi tušíte ani k 3 lednu 2023 mi peníze vráceny nebyly. Poslední urgenci jsem posílal 22 listopadu 2022 a dostal jsem odpověď že musím být trpělivý. 

 

Společnost 365internet jejiž vlastníkem by měl být Jan Ivanko rejstrik-firem.kurzy.cz/05111137/365internet-sro/

použila peníze které dostávala od svých zákazníku nejspíše ne k placení kapacity internetové sítě pro své zákazníky ale k financování svých soukromých aktivit což mohla být výstavba nějaké vily apod. Prostě šmejdi nějvětší. Doporučuji se této společnosti vyhnout a nepodporovat takové hajzly. 

 

Co se týče kvality poskytovaných služeb tak to je taky zajímavé. Měl jsem u nich přes xDSL linku objednané maximum které u nás nabízeli a to bylo 20Mbit stahování a 2Mbit odesílání. Reálné rychlosti byly stahování 22Mbit a odesílání pouze 1.2Mbit. Měl jsem za to že rychlost odesílání je omezena danou DSL technologii tak jsem ji ani nijak nereklamoval a bral jsem tu rychlost jako omezení dané technologie což po přechodu k jinému poskytovateli se ukázalo jako nepravdivé.  Po té co jsem 1.11 2022 přešel pod jiného poskytovatele tak jsem měl přislíbenou rychlost 50Mbit stahování a 10Mbit odesílání po té co mi technik tzv. zdvojí telefoní linky pomocí routeru zvaném Terminator. Ale ještě před tím než mi technik přišel do bytu zapojit Terminator router na který jsou zapojeny 4 dráty oproti klasickým dvou tak se mi rychlost odesílání u nového poskytovatele náhle zvedla z 1.2 na 2.5Mbity. Takže 365internet mi uměle omezoval rychlost odesílání na 1.2Mbit i když mi mohl poskytovat smluvené 2Mbity. Nyní mám u nového poskytovatele 50Mbit stahování a 6Mbit odesílání. Který poskytovatel to je uvádět nebudu protože se mnou taky dost vydrbal a nechci mu tedy dělat reklamu. 

 

Kontakt na 365internet

 
365internet s.r.o., Vichrova 1906, Lysá nad Labem, 28922 | IČ 05111137 | DIČ CZ05111137
Vlastník Jan Ivanko