Recenze Taurus Art tepelná čerpadla lgtepelnacerpadla.cz

14.03.2021 15:35

Recenze firmy Taurus Art provádějící montáž tepelných čerpadel LG a jiných. Na firmu jsem narazil na stránkách lgtepelnacerpadla.cz 

Nechal jsem si od nich nainstalovat tepelné čerpadlo LG 12kW split. Konkrétně HU 123 U33 HN1639 NK3. Komunikace byla příkladná, pan Halfar se snažil vždy vše vysvětlit, poradit. 

Teď spíše popíšu kritické momenty. Mým požadavkem bylo aby spojení vnitřní a venkovní jednotly bylo nejdelší max. 9.5m což znamena že u tohoto TČ nemusí probíhat roční revize chladivové části. Pan Halfar místo toho aby se mnou prošel trasu potrubí a zjistil že se do tohoto 9.5m limitu vklidu vejdu tak mě přemlouval vnitřní jednotku umístit blíže k venkovní jednotce. Skončilo to tak že jsem si uhájil mou pozici vnitřní jednotky ale za cenu zbytečné vybudování většího podstavce venkovní jednotky než by bylo nutné. Nechci to tody podrobně popisovat, prostě počítejte s tím že chladírenské trubky jdou celkem přímou trasu takže trasa mezi vnitřní a venkovní jednotkou je kratší než kdyby kopírovaly tvar místnosti tak jak se to děje u tahání třeba el. kabelu. Pan Halfar mě strašil pravým opakem s tím že vedení potrubí může být delší než když se měří metrem poctivě každý roh. 

Venkovní jednotka je 3m od domu takže chladírenské potrubí k ni je vedeno chráničkou o průměru 90mm. A ta je zakopaná 5cm pod zem. Kdybych při instalaci za včas nezasáhl tak by mi prostup do domu vyvrtali pod úrovni terénu což by znamenalo že za deštivých dní by do sklepa teklo a také by byla zalita vodou celá chránička kterou vedou chladírenské trubky mezi vnitřní a venkovní jednotkou. Takže tyto věci doporučuji hlídat! 

Kryt vnitřní jednotky je přišroubovaný 5 šroubky. Po odjezdu firmy jsem si všimnul že všechny šroubky chybí (našel jsem jeden na podlaze) a kryt vnitřní jednotky je jen nasunut a to ještě z jedné strany nedoléhal. Tohle jsem poc nepochopl. Reklamoval jsem to (spíše jen vyjádřil nepochopení) a bylo mi nabídnuto poslaní šroubku poštou což jsem odmítl, když se ten kryt správně nasadí tak relativně nejsou potřeba ale přece jen by tam při předání být měly. Je to TČ zákazníka který by měl produkt dostat v bezvadném stavu. 

Jinak TČ topí.